Italiano
Prazna košarica
V košarici nimate nobenega izdelka.

Goolge adwords oglaševanje

Za oglaševanje produktov in storitev ste se verjetno poslužili različnih oblik oglaševanja, vse od televizijskega oglaševanja do tiskanih oglasov in tako dosegali bolj ali manj uspešne rezultate. Z razvojem spletnega oglaševanja v sistemih kot je Google Adwords pa se je odprlo popolnoma nove področje učinkovitega in ciljanega oglaševanja. Oglaševanje v Google Adwords je popolnoma prilagojeno glede na vaše želje in zahteve ter integrirano v spletni iskalnik Google ter spletna mesta, ki prikazujejo spletne oglase. Rezultat je optimizirana oglaševalska kampanja kjer imamo popolen nadzor nad lokacijo, pozicijo, vsebino in časovnim prikazovanjem naših oglasov.

Prednost Adwords oglaševanja je popolna prilagodljivost saj lahko kadarkoli spremenimo parametre oglaševanja in povečamo učinek. V nadzornem področju oglaševalske kampanje lahko kadarkoli spremenimo ciljana gesla, vsebino oglasa, čas prikazovanja, ciljno skupino, željen porabljeni znesek v dnevu, tednu, mesecu, skratka popolna prilagodljivost vsakega parametra oglaševalske kampanje, kar zagotavlja manjši strošek in boljši učinek. Kako pa vam lahko pri tem pomagamo vi?

Pomagamo vam optimizirati Google Adwords oglaševalsko kampanjo, zmanjšati stroške in povečati učinek oglaševanja. Več o optimizaciji Adwords oglaševanja si lahko preberete tukaj.

Ne odlašajte in se odločite za našo optimizacijo Google Adwords oglaševanja ter si zagotovite kakovostno oglaševalsko kampanjo, ki bo z manjšimi stroški dosegla večji učinek.

Optimizacija in načrtovanje Google Adwords kampanje

Pri nas opravljamo redne analize oglaševalskih kampanj v sistemu Adwords ter optimizacije teh kampanj. Z našo pomočjo boste z manj vložka dobili več. Adwords kampanjo oblikujemo in optimiziramo tako, da za manjše cene klikov na oglase pritegnemo več potencialnih strank. Podrobna analiza kampanje v povezavi z našim znanjem in izkušnjami pokaže morebitne izboljšave in prihranke v Adwords kampanji tako da je kampanja oblikovana po najvišjih strandardih.

Pri nas ne čakamo, da Adwords kampanja poteka sama in da sama doseže pričakovani učinek. Mi kampanjo analiziramo, prepoznamo njene šibke lastnosti in morebitne izboljšave ter jo optimiziramo do te mere, da naročniku prihranimo do 30% stroškov oglaševanja in krepko povečamo učinek oglaševanja. Vas morda zanima kako to storimo in s čim začnemo?

Izbor ključnih besed za Adwords kampanjo

Gesla oz. besedne zveze, ki jih izbere naročnik Adwords kampanje na prvi pogled zgledajo preprosta in lahko določljiva, vendar se moramo zavedati, da je izbira pravih gesel tako pomembna, da v določenih primerih razpolovi stroške oglaševanja in drastično poveča učinek Adwords oglaševanja. Za oglaševalce je izbira ciljnih gesel oz. besednih zvez (keyword) na prvi pogled enostavno opravilo vendar je brez potrebnega znanja načrtovanja in analize spletnega oglaševanja ponavadi rezultat nezadosten. Tukaj pa nastopimo mi, saj s svojim poglobljenim znanjem in izkušnjami na področju načrtovanja in izvedbe Google Adwords kampanj izboljšamo njihov učinek in zmanjšamo stroške tudi do 30%.

Ne le, da vam pomagamo pri izbiri pravilnih oglaševalskih gesel, prav tako bomo kampanjo oblikovali tako, da bo dosegla le ciljno publiko in izničila nepotrebne stroške, ki bi nastali pri neoptimizirani Adwords kampanji.

Kot primer naj navedemo naročnika, ki se ukvarja s prodajo električnih brivnikov. Naročnik je več mesecev uporabljal Adwords sistem in sam oblikoval kampanjo. Po nekaj časa je ugotovil, da je oglaševanje zelo neučinkovito in da so stroški mnogo višji od donosov ter poiskal rešitev. Po analizi je bilo ugotovljeno, da naročnik pri oglaševanju uporablja geslo „Električni Brivnik”. Problem tega gesla je da je premalo opisno in ne pove natančno kakšen brivnik je to. Tako so oglas opazili tako moški in ženske ter šele po kliku nanj in obisku strani ugotovili, da gre za moški brivnik. S takšno odločitvijo je naročnik po nepotrbnem izgubljal denar za vsak klik, ki ga je opravila ženska. Ko je prišla na spletno stran je namreč ugotovila, da na spletni strani ni ženskih brivnikov vendar le moški. Po preoblikovanju kampanje smo geslo spremenili v „Moški Električni Brivnik” in določili časovni razpon kampanje, količino dnevnega vložka v kampanjo ter močno povečali učinek in zmanjšali stroške za več kot 30%.

Navigacija

"Prenovili so nam spletno stran s katero smo zelo zadovoljni. Pred izdelavo so nam pozorno prisluhnili, upoštevali naše želje ter še z njihovimi predlogi izdelali kakovosten izdelek. Pomembno pa je to, da so največ pozornosti namenili prodajnosti spletne strani. Toplo priporočamo sodelovanje z njimi!" Nataša Novak - Rač. Faktura