Italiano
Prazna košarica
V košarici nimate nobenega izdelka.
Kupci na spletu niso potrpežljivi. Raziskave kažejo, da kar 25% obiskovalcev zapusti spletno trgovino, če morajo na odziv spletne strani oziroma trgovine, čakati 3 sekunde in več. To seveda vpliva tudi na spletno prodajo.
S prehodom vaše spletne trgovine na PHP 7 in dodatnim sistemom za »cachiranje« lahko znatno povečate hitrost delovanja vaše spletne trgovine.Beri dalje
0 Komentarjev | Objavljeno v Magento navodila od Rok Slavec
Prepričan sem, da je za vsako podjetje digitalna prisotnost danes nujna! Če ste v fazi “digitalizacije” svojega posla in iščete strokovnjake, ki bi vam pri tem pomagali, morate branje obvezno nadaljevati.

Za vas smo pripravili nasvete, ki bodo pomagali do učinkovitega spletnega ekosistema za vaš posel.Beri dalje
0 Komentarjev | Objavljeno v Spletni marketing od Matej Bevc
Ponudbo modulov in spletnih aplikacij smo razširili za dva nova izdelka.

Tokrat smo se odločili za razvoj Magento modula za spletne trgovine, ki spodbuja obiskovalce k registraciji, administratorju omogoča odobritev ali zavrnitev posameznih registracij, hkrati pa na strani s »pop-up« oknom omogoča hitro registracijo ali prijavo v spletno trgovino. Modul je primeren oziroma priporočljiv za B2B spletne trgovine.Beri dalje
0 Komentarjev | Objavljeno v Novice od Andrej Parovel
Želimo povzeti članek, ki potrjuje načelo, katerega se že dolgo držimo pri izdelavi spletnih strani in sicer »manj je več«.

Pri vseh naših projektih se tega načela striktno držimo. Ta temelj se nahaja na samem vrhu prioritet za vsak naš tekoči projekt.

S tem želimo obiskovalcem spletnih strani ponuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, kar posledično vpliva na učinkovitost spletnega projekta, bodisi večja prodaja ali drugi zadani cilji.Beri dalje
0 Komentarjev | Objavljeno v Spletni marketing od Andrej Parovel
V prihajajočem letu 2014 vam želimo veliko osebnih in poslovnih uspehov. Stopimo skupaj v še boljše leto, z veliko novimi idejami in uspešnimi zgodbami.

Naši ekipi in poslovnim partnerjem smo letos pripravili prav posebno darilo. Obdarili smo jih z novo nastalimi elitek toplimi majicami.

V novo leto vstopamo z veliko navdušenja, pričakovanji in upi na veliko novih delovnih izzivov.Beri dalje
0 Komentarjev | Objavljeno v Novice od Andrej Parovel
V tem vodiču vam bomo prikazali kako v Magentu pravilo nastaviti samodejno obračunavanje davkov, bodisi DDV-ja za Slovensko tržišče ali ostalih davkov za naše in tuja tržišča.

V realnem svetu, se davek obračuna glede na tri elemente: lokacija, vrsta izdelka in vrsto kupca. Magento omogoča izdelavo različnih pravil zaračunavanja davkov (»Tax Rules«) bodisi na podlagi naslova dostave, naslova naročnika, klase izdelka ali klase naročnika.Beri dalje
0 Komentarjev | Objavljeno v Magento navodila od Andrej Parovel
Dejstvo je, da se pravila v socialnih medijih, še posebej na Facebooku, zelo hitro spreminjajo. Nedavno nazaj smo na poslovnih facebook straneh brez težav dosegali veliko število naših težko prigaranih oboževalcev oziroma t.i. »Fanov«. Danes pa se poslovnim uporabnikom pišejo vse težji časi pri doseganju njihovih oboževalcev. Študije kažejo, da se je v zadnjem letu organski doseg objav na facebook straneh zmanjšal za kar 40%.

Kaj to pomeni? Včasih ste s preprosto objavo na vaši poslovni facebook strani dosegli veliko število vaših podpornikov, sedaj pa se ta doseg drastično zmanjšuje. V tem prispevku vam bomo predstavili nekaj namigov kako se uspešno proti temu boriti.Beri dalje
0 Komentarjev | Objavljeno v Spletni marketing od Andrej Parovel
Prikazali vam bomo kako spremeniti izvorni Magento kontaktni obrazec ter e-mail, ki ga prejmemo ob izpolnitvi obrazca. Prikazali vam bomo tudi kako priklicati kontaktni obrazec na kateri koli statični strani ("CMS page") ali v statičnem bloku ("Static block"). Statični blok, v katerega smo dodali kontaktni obrazec, lahko po želji dodajamo v layout strani (2columns-left.phtml,...).

Če želimo dodati v kontaktni obrazec novo polje, na primer naslov ("Address"), moramo spremeniti sledečo [default]/[default]/template/contacts/form.phtml datoteko. Novo vnosno polje bomo dodali kot predzadnje polje. Spodaj si lahko ogledate kodo vnosnega polja za telefon:Beri dalje
0 Komentarjev | Objavljeno v Magento navodila od Marko Hrvatin

Uradni Templates Master partner

20. sep. 2013 11:05:04

Postali smo uradni partner ponudnika Magento razširitev in modulov, podjetja Templates Master (templates-master.com). S skupnimi močmi želimo našim naročnikom in partnerjem ponuditi še kvalitetnejše storitve na področju prodaje preko spleta oziroma spletnih trgovin.


Sedaj imamo njihovo podporo pri uporabi Templates Master razširitev, kot tudi še več znanja za nadaljevanje razvijanja lastnih Magento rešitev.

Podjetje elitek d.o.o. je od sedaj naprej objavljeno na njihovi spletni strani kot uradni partner: templates-master.com/partners-catalogue/
0 Komentarjev | Objavljeno v Novice od Andrej Parovel
Za prikaz košarice bomo uporabili že obstoječo strukturo php datoteke in sicer »Shopping cart sidebar«. Izdelali bomo kopijo te datoteke in uredili nov blok v magentu, ki bo prikazoval našo novo drop-down košarico. Nato bomo spremenili nastavitve v magentu, da ob novo dodanem izdelku v košarico ostanemo na isti strani. Dodali bomo kodo, katera bo poskrbela, da se košarica prikaže (spusti), ko se nakupi nov izdelek.

Za začetek bomo naredili nov phtml file v app/design/frontend/[default]/[default]/template/checkout/cart/ in ga poimenovali top-cart.phtml. [default] zamenjamo z imeni naše template teme. Vsebino datoteke, ki se nahaja na isti lokaciji, sidebar.phtml kopiramo in prilepimo v našo top-cart.phtml. Vsebino bomo kasneje po želji spremenili.Beri dalje
0 Komentarjev | Objavljeno v Magento navodila od Marko Hrvatin

Navigacija