Optics Trade je uveljavljena spletna trgovina na področju športne optike ter lovske in strelske opreme. Na trgu so se pojavili leta 2011 in so naša stranka od samega začetka, ko smo razvili njihovo prvo spletno trgovino na Magento 1 platformi.
Od takrat je njihova dejavnost vsako leto eksponentno rasla in trenutno imajo več kot 5 milijonov spletnih prihodkov.

Ko se je Magento 1 bližal svojemu koncu, smo jim začeli prenavljati novo spletno trgovino na Magento 2 platformi. Projekt je bil precejšen izziv zaradi številnih po meri narejenih funkcionalnosti in vtičnikov, ki so se z leti nabrali v njihovi prvotni trgovini Magento 1.

Projekt je imel tri glavne cilje:

  1. Prenesti celotno delovanje in funkcionalnosti iz stare trgovine na Magento 1
  2. Nova spletna trgovina naj bo še boljša in uporabniku prijaznejša od stare
  3. Hitrost spletne trgovine je najpomembnejši vidik

 

Spletna trgovina Optics Trade je sestavljena iz več spletnih mest, med njimi so Optics Trade, Hunting Trade, Reloading Trade, B2B itd. Imajo spletno trgovino z več spletnimi mesti.

Do sedaj smo na novo platformo Magento 2 prenesli dve spletni trgovini – Reloading Trade in B2B.
 

POVEZAVA do projekta:  www.reloading-trade.eu

Kako smo izboljšali hitrost platforme Magento 2?

Ob začetku migracije Magento 2 ni bil znan kot hitra platforma. Zlasti ne front-end z Knockout JavaScript frameworkom.

Kaj smo naredili?

  • Znebili smo se frameworka Knockout. Knockout smo nadomestili z veliko hitrejšim frameworkom Alpine JS.
  • Vse komponente JavaScript smo napisali na novo, tako da uporabljajo osnovo Alpine JS.
  • Odstranili smo največje 3th party knjižnice JavaScript, kot je jQuery. Razvijamo vse komponente v Vanilla JavaScript.
  • Optimizacija PHP kode Magento 2 z orodji za profiliranje.
  • Hitro gostovanje na zmogljivih cluster strežnikih.

Naša razvojna ekipa se je tekom projekta osredotočala na odlično uporabniško izkušnjo in optimizacijo hitrosti, poleg tega, pa je imela velik izziv pri razvoju številnih naprednih funkcionalnosti po meri.

Projekt je imel dolg seznam nalog s številnimi specifičnimi in po meri narejenimi funkcionalnostmi. Izpostavimo samo najzahtevnejše izzive.

Q&A sekcija in nalaganje uporabniških datotek

Vsaka stran izdelka ima poseben razdelek za vprašanja in odgovore dotičnega izdelka ter razdelek, v katerem lahko uporabniki naložijo slike ali posnetke za ta izdelek.

Razdelek z vprašanji in odgovori omogoča uporabnikom, da delijo svoje izkušnje z izdelkom ali postavijo specifična vprašanja v zvezi s tem izdelkom. Skupnost in uporabniki imajo sami nato priložnost odgovoriti na ta vprašanja in začeti javno razpravo o izdelku.

To ima dve ključni koristi: drugi uporabniki bolje spoznajo izdelek, poleg tega je to zelo uporabno za ustvarjanje vsebine za optimizacijo iskalnikov (SEO).

Obiskovalci imajo poleg tega možnost všečkanja in deljenja najbolj relevantnih in uporabnih odgovorov, kar omogoča višjo uvrstitev najbolj koristnih vprašanj ali odgovorov.

Samodejno ponujanje cross-sell in up-sell izdelkov

Ena od prednosti spletne trgovine Optics Trade je širok izbor izdelkov. To lahko predstavlja velik uredniški izziv, zlasti pri povezovanju sorodnosti izdelkov, če želite strankam ponuditi ustrezne podobne in komplementarne izdelke.

Ob tako velikem katalogu izdelkov je skoraj nemogoče ročno izbirati up-sell in cross-sell izdelke. S tem namenom smo v sodelovanju z naročnikom razvili funkcionalnost, ki omogoča ustvarjanje posebnih up-sell in cross-sell pravil, ki samodejno povezujejo izdelke med seboj.

Pravila je mogoče zelo natančno določiti z različnimi pogoji, kar omogoča samodejno ustvarjanje ustreznih cross-sell in up-sell izdelkov z visoko stopnjo konverzije.


Podobni projekti

Migracija B2C/B2B spletne trgovine Hempatia z Magento 1 na Magento 2. Integracija grafične podobe po meri.
Po meri izdelana spletna trgovina KIWI na Magento 2. Prilagojena za spletno registracijo izdelkov.
Elitek d.o.o.Prade C. XV/216000, KoperSlovenia, EU